2008. 05. 13.

A.R.T.


By Travis Mash
bemutattak a chiropracticának és aktív forgalomba hozható filmek összessége technológiai eljárásnek ( A.R.T ). 1997-ben , mikor az ego első érkezett meg Colorado Springsbe , Coloradoba . Michael Leahybe , DC , aki A.R.T alapítója . az én első szolgáltató . Yeaham volt , tudom , that’s elég szerencsés !
Valahogy a 24 éves utazás folyamán , az én hátam megszigorította tömörat , hogy az én létszámom affektált . jelentősen volt az ego első felkereste egy testi therapistat , aki udvariasan mondta nekem , hogy az én megemelő karrierem véget ért és hogy összezúzták az én hátamat . Nowat , egy 22 éves gyerek voltam , egy 24 éves hajtás el otthonról Észak Carolina . Théban csak ok , amit Coloradoba mozogtam , az olimpiai Training Centerre volt , és weightlifting . amibe szellemileg összezúztak engem . Forot azok közületek , akit tudd engem , that’s nem egy nagyon nehéz feladat különben is . Luckily , egy barát , akivel találkoztam a testi therapist’s véleményben nevett , és viselt engem megfigyeljek Dr . Leahy . To márkát , egy hosszú szósz rövidre zárj , egy után látogassad , hogy , voltam vissza a testnevelésben emelve olyan intrikust olyan már .
I’m , biztos you’re összes bámuló , ami pontosan A.R.T , és ahogyan munkálja meg , hogy . A.R.T egy puha karbonpapír technológiai eljárás , ami magázza agyonhasználta a következő három viselkedésben affektált izmot :
akut feltételes mellékmondat , ( húzások , könny , mássalhangzó-torlódások )
kicsi könny gyűjtése ( micro-trauma )
oxigén hiánya ( hypoxia )
Ezeknek a tényezőknek mindegyike rábírhat a te testedet termelni kemény , fedett , heg karbonpapír a modoros körlet . This heg karbonpapír untató dolgokben fel , és köti le szövetet , amik szabadon kell járkálniuk . As heg karbonpapír alakokat fel , izom rövidebb válniuk kell , és gyengebb , a feszültség ínen , okok , amiket tendonitis , és idegzet válhatnak elfogott . Thissé , okozhatják mozgás , erőveszteség egy csökkentett lőtávolságát , továbbá fájdalom . If egy átvesznek ideget , szintén érezhetsz viszketve , dermedtség , és gyengeség . This szintén okozhatnak kiadásokakat a te mozgás lőtávolságával ( ROM ,) amely jelentősen megtámadhat teljesítményt .
Például , ha kifolyólag rövidítenének a ROM-ot a csípőkben használj agyon , nyilvánvalóan csökkennek a hatalom beszédmegnyilvánulást exponencíálisan , amit viszont csökkenések sietnek , és fejtetői minőségi ugrás . A.R.T egyszerűen segít , hogy balul üssön ki a heg karbonpapírt , és újra tolda a modoros izomrostot , ami megszabadítások , feszültség az ínen és idegzeten .

Mivel egy létszám kocsi , I’ve megtalálta azt a létszámot , és fényerő kiképezve lendület kézírást meglevő terjedő sportolás orvostudomány . Dr Larry Grayvel Winston-Salemben , az állapotban Észak Carolina volt egy mennyország küldt képességet majdnem mindegyik nemzeti öbű emelőre , valamint különféle másik atléta aktuális NFL játékosokat , szakképzett kerékpárosokat , olimpiai reménykedő , tae kwon csinálnak atlétákat , és vágány , és pajzsmező atléták .
Számos valaki néz A.R.T-re , mint fajta rehabilitáció , de az összes realizmusban , pre-hab , és teljesítmény nagyobbítva All atlétákat . akikkel dolgozok Észak Carolinában , megkövetelik , hogy megállapíttatni egy értékelést Dr . Grayből valamilyen egyensúlyhiányokat , vagy határ mobilitás . Bothben támad kannát , jövendő sérülés . When predictorsa magázott , helyreigazíthatnak ezeket a kiadásokat , vagy kiiktathatnak , eredményezve azonnali teljesítmény művelődésekakat . amikbe jobban szeretek lenni proactive , mikor sérülés megelőzésbe jön , ahelyett várva valamire találja Afterat . amit a értékelés , I’m szintén adta gyengeségek és egyensúlyhiányok egy listájának amit az én athletes’ létszám programjaimban magázhatok , amik részemről valamilyen találgatást .
Tanácsosnak tartok azt tüzérségi oldalirány-beállítót , kocsikat , és szülők megtalálják a legközelebbi szolgáltatót , és készlet fel egy kinevezés . Whether you’re ami kezelve egy aktuális feltételes mellékmondatat , akarva megülni egy sérülést from történve , vagy akarni fejleszteni egy athlete’s teljesítményt , A . R . T egy , valamilyen létszámban képző életmód . For több tájékoztatás A.R.T-ről , vagy hogy megtaláljak egy szolgáltatót ,


szleng ford:webEndres 2008

Nincsenek megjegyzések: