2008. 05. 13.

Balance tréning kicsit máshogy


by Hunter Joslin
Elkezdtem , hogy szörfözés 1965. Surfingben az új hóbort volt , és az én valamennyi barátom felvétel volt , a sport . Unfortunately , egy úszócsapaton voltam , ami igénylett engem , hogy költsek valamennyit az én iskola után óra hosszok a tavacskában amik edzve . Thisat , nem segítve engem megtanulják a bonyolultságokat és mérleg pontszámokat of lovagolva egy aquaplánt , habár én , kétségkívül out-paddle , az én valamennyi barát . One napom , amibe felfedeztem egy homemade mérleg testületet , ami egy raktározás szobában elfelejtettem őt a fürdőmedencében . nézett azra , és azonnal próbált aggatni tízat rajta . kifelé átszőtt The testület az én lábaim és én alól partra tette az én háttal . Howeverammel szemben , az a tömör pillanat , mielőtt lefejtettem adta engem kiterítés érzése egy aquaplán . Undeterred végén , felszentelt tartottam magam elsajátító az eszköz .
Az én érdekem szörfözésben adta nekem okot , hogy hátralevő testület . Once hagyományos használatán túl átkutasson elsajátíttattam az alapvető hozzáállást fél lábbel ( oldalt állva mindegyik végen ,) cseréltem az én megközelítésemet az eszközre , és elkezdtem tanulni hogyan lehet a fedélzeten sétálni mindvégig . The kihatás , a tábla visszalépés , és tova a hengeren , egy teljesen hasonló érzékelés volt to lovagló egy aquaplán . It volt FUN és én óraszámra csinálhatják . Asat egy ez a gyakorlat következménye , előléptettem jóval gyorsabban , mint az én barátjaim szörfözés képességekben .
Szörfözés örökké szenvedett ismétlő képzés hiányától a víz . Ridingben elmúlasd a Indo Board , mindenekelőtt , FUN ! The bónusz , hogy alá fogja támasztani a te lábaidat , és fejleszteni fogja a te szörfözésedet , miután csak párszor használva .
Lovagolva az Indo Boardat , mindenekelőtt , FUN !
Ha keresztről komoly vagy készülve szörfözésre , majd az Indo Board az az eszményi eszköz , hogy tarts hangolnál , mikor a víz . The Indo Boardben nem vagy az összes szörfözőre dolgozik , vajon lovagolsz-e egy shortboardat , vagy egy longboard . Leg erő kimarad a nagyon testi szükség of láb erő és a te szörfözésed garantáltan fejleszteni fog !
ford:webEndres 2008

Nincsenek megjegyzések: